Category

BLOG
Pohled na moře přes příď lodě.
Pátek, 17. září Vzhůru na ostrov! Další výlet. Vstáváme v 7.00 a v 8.30 máme být připraveni na recepci. Tentokrát vyrážíme na celodenní výlet na ostrov Giftun, který se může pochlubit nádhernou písečnou pláží Orange Bay. Minibus s našimi průvodci přijíždí načas a cesta k přístavu s lodí My Prince Wael zabere opět asi jen 15 minut, musíme po cestě...
Různá sypká koření v obchodě
Čtvrtek, 16. září 2021 Svítání Ráno jsem si přivstala a vydala se na pláž. Se sluncem jsem se minula o hodinu, v září tady vychází už v 5.30. Nicméně procházka podél moře mi udělala radost. Příliš dlouho se ale jít nedá; při brouzdání doleva brzy narazím na uniformovaného muže, který mě posílá zpátky, protože pláž od...
Bazén v areálu hotelu Aladdin
Středa, 15. září Krušná a horká noc, kterou jsem připsala na vrub za a) nesoudným sousedkám a za b) vínu. Okamžitě jsem ukončila vinnou etapu, kvalita fakt není valná. Cítím se jako poloviční mrtvola a když otevřu dveře, spatřím sousedku vykuřující dva metry od našich dveří. „Hallo.“  Viděla předchozí den na mém obličeji, že upadla...
Lukáš na čtyřkolce
Úterý, 14. září Vzhůru na výlet Vstáváme dříve, čeká nás totiž výlet na čtyřkolkách do beduínské vesnice. Slunce svítí už kolem 7.15 docela vysoko, je naprosto modrá obloha. Čeká nás horký den po úmorné noci, kdy jsem zase pacifikovali arogantní sousedy ze spřátelené země. K tomu ale později. Teď už míříme na snídani, protože máme na...
Akvapark v hotelu Alibaba
Pondělí, 13. září Nový den Ráno je kruté. Bohužel, za sousedy v našem bungalovu máme mladé ženy z Ruska, kterým nepřipadá zvláštní pozvat si kamarádky a povídat si o půlnoci. K tomu si zapalovaly jednu od druhé, takže jsme se v našem apartmánu stali okamžitě pasivními kuřáky. V 0.17 jsem jim šla vysvětlit, že když je venku tma, na nebi...
Neděle, 12. září 2021 Odlet směr Hurghada je naplánován na 0.50. Na letiště jsme se vypravili s významným předstihem už ve 21.00 taxíkem z pražského domova. Venku je krásných 19 °C a taxikář z flotily Bolt nás veze Superbem s panoramatickou střechou. Začíná to krásně. Měli jsme vizi návštěvy VIP salónku, který ale zavírá ve 23.00. Vzhledem k odletu začalo odbavení...